tvilling75

Alla inlägg den 3 januari 2017

Av tvilling75 - 3 januari 2017 21:37

Nästan varje morgon när jag vaknar, så finns det någon låt som ligger och snurrar i huvudet. Det kan vara precis vad som helst i musikväg; en reklamjingel, någon låt som jag inte hört på länge eller ett riktigt hatobjekt. Hur hjärnan väljer har jag ingen aning om....


I morse så var det Lilliputtarnas sång från Tollkarlen från Oz

Den filmen visades under Nyårsdagen och låten har otroligt lätt för att fastna. Jag trodde jag skulle bli galen, innan den slutade snurra i skallen!


Dagen har gått över förväntan. Mycket lättare än igår, fastän det var -16 när vi klev upp. Burr!!!

Har fått dagen att gå med lite källarstädning. Det var mycket nödvändigt, och skönt att få gjort nu när det ändå är så kallt ute.


Sedan avslutade jag och maken kvällen med att veckohandla. Skönt att få fylla på förråden igen efter alla helger, och med tanke på hur hängiga vi varit, så har vi inte handlat i onödan.


Just nu så singlar det ner stora flingor med kallsnö. Får se om det kommer att behövas skottas imorgon, eller om det räcker med att man nyser så försvinner snön. /V

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Gift 2-barnsmamma, med många tankar och drömmar

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Januari 2017 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards